در شیراز کجاست؟

شیراز، شهری است که با زیبایی‌های فراوان طبیعت و فرهنگ غنی خود، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته ایران شناخته می‌شود. اما جزو جاذبه‌های آن، علاوه بر اماکن تاریخی و فرهنگی، غنی‌ترین مخزنی از اصالت‌های گوناگون فرهنگی، غذایی و خوراکی نیز به شمار می‌آید. در این شهر فرهنگی، غذاهای محلی به ویژگی‌های خودشان افتخار می‌کنند، و یکی از بهترین نمونه‌های این پدیده، فست فود های شیرازی است.
به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم به بهترین فست فود های شیراز، یک نگاه دقیق‌تر بیندازیم. آماده‌اید با ما به سفری پرماجرا و لذت‌بخش در دنیای بهترین فست فود های شیراز بروید؟همراه ما بمانید و از این سفر لذت ببرید!

بهترین فست فود های شیراز

بهترین فست فود های شیراز

1- فست فود نمک

نمک یک سرزمین طعم و تجربه است که به تازگی محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم به دست آورده است. این رستوران دو طبقه‌ای، نه تنها با طراحی خلاقانه‌اش بلکه با انتخاب مواد ساختمانی منحصر به فرد، به چشم می‌آید. فضای داخلی این رستوران با الهام از زیبایی غارهای نمکی آراسته شده است، جایی که حتی میزها از سنگ‌های طبیعی و صندلی‌ها از آلومینیوم ریخته‌گری شده طراحی شده‌اند.

آدرسخیابان عفیف آباد، نبش کوچه ۱۸
ساعت کاری11 تا 15:30 و 18 تا  23:45
شماره تلفن071-36483560
فست فود نمک
نمک

2- فست فود دیوال

دیوال، یک دنیای خوشمزه با ۱۰۰۰ متر مربع فضا، در قلب آسایش و زیبای شمال غربی شیراز، در منطقه‌ای با صفا که به قصر دشت مشهور است، می‌نشیند. این مجموعه غذایی، یکی از جواهرات فرهنگی شیراز به حساب می‌آید، جایی که با دو محیط زیبا و دلنشین، همواره در انتظار مهمانان خود به سر می‌برد.

 وب‌سایت www.dwallfood.com ( امکان سفارش آنلاین از فست فود دیوال شیراز)
 ساعت کاری هر روز غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ و از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۴
 شماره تلفن 071-36314643
 آدرس خیابان قصر دشت، نبش کوچه

3- فست فود ناپل

از جمله بهترین فست فود های شیراز با سه شعبه فعال، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای علاقمندان به طعم‌های متفاوت تبدیل شده است.در منوی پیتزا ناپل، شما با تنوعی فراوان از پیتزاهای خوشمزه روبه‌رو می‌شوید، از جمله پیتزاهای معروف مانند: فیلتو، ماچینتا، پپرونی و پیتزاهای اختصاصی برای گیاه‌خواران مانند: مارگاریتا و وجیتا.

 وب‌سایت www.naple.ir
 ساعت کاری ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و ۱۸:۳۰ تا ۲۴
 شماره تلفن071-91010011
 آدرسشعبه يک: چهارراه چنچنه 
شعبه دو: نيايش، نبش كوچه هشت 
شعبه سه: قدوسی غربی، نبش کوچه 13
ناپل
پیتزا ناپل

4- سرزمین سوخاری

یکی از مکان های خوشمزه در دنیای فست فود شیراز، مجموعه “سرزمین سوخاری” است که با شعبه‌های فعال خود در شهرهای مختلف، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد لذت‌بخش برای علاقمندان به طعم‌های غذایی تبدیل شده است. این مجموعه با ارائه انواع سوخاری‌های خوشمزه و همچنین ساندویچ‌ها و برگرهای سوخاری شده، توانسته است به یک نماد از شادابی و خوشمزگی در دنیای فست فود تبدیل شود.

 وب سایت www.sarzaminesookhari.com
 آدرسشعبه چنچنه: خیابان جهاد سازندگی
شعبه قدوسی: قدوسی شرقی، نبش کوچه 5
شعبه کسایی: معالی آباد، بلوار شهید کسایی
شعبه دانش‌آموز: خیابان دانش‌آموز، ساحلی قصردشت، نبش کوچه پنجم

5- فست فود KFC

آیا تمایل دارید در خیابان قدوسی شرقی شیراز، در یک سفر خوشمزه به دنیای فست فود پا بگذارید؟ با ما همراه شوید و در رستوران “کی اف سی”، با طعمی دلنشین از مرغ سوخاری، لذت ببرید. این رستوران با ظرفیت 300 نفر، به شما امکان برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های شگفت‌انگیز را فراهم می‌کند.کی اف سی، به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین فست فود های شیراز شناخته می‌شود و با دو فضای روباز و سربسته، همیشه در انتظار مشتریان خود به سر می‌برد.

 وب‌سایت www.shirazkfc.com
 آدرس  قدوسی شرقی، خیابان صداوسیما، روبه‌روی کوچه دو
 شماره تلفن071-38336479
 ساعت کاری 17 تا 1 بامداد
KFC fast food
کی اف سی

6- فست فود آیوت

به دنیایی از طعم و لذت خوش‌آمدید، خوشا به حال شما، زیرا “آیوت”، یکی از مقاصد محبوب فست فود در شیراز، در هر ساعت از روز آماده‌ی پذیرایی از شماست. این رستوران، با باز شدن در سه وعده صبحانه، ناهار و شام، شما را به دنیایی از طعم‌ها و لذت‌های متنوع دعوت می‌کند.

 آدرسشعبه ۱: بلوار نیایش، نبش کوچه ۵
شعبه ۲: خلبانان، نبش کسایی
 ساعت کاری 8 صبح تا 12 شب
 شماره تلفن 071-36350635

7- فست فود استریت لانژ

فست فود استریت لانژ یکی از بهترین فست فود های شیراز در قلب معالی آباد قرار دارد.

 آدرس معالی‌آباد، خیابان پزشکان، ساختمان الماس شهر
 ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۲۳
 جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۳
 صبحانه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰
استریت لانژ
فست فود استریت لانژ

8- فست فود رافائل

در صورتی که به دنبال محیطی دنج و شیک هستید تا انواع فست فودهای لذیذ مانند پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی، ساندویچ، استیک و پاستا را به آرامی در میان چشم‌اندازی دلنشین و آرامش‌بخش، صرف کنید، حتماً رافائل را به لیست برنامه‌های خود اضافه کنید.

 آدرسشعبه 1: کوی وحدت، روبه‌روی مجتمع نگین
شعبه 2: قدوسی غربی، خیابان محلاتی
شعبه 3: عفیف آباد، بعد از مجتمع سپهر
 ساعت کاری از 7 شب تا 1 بامداد
 شماره تلفن 071-37394048

9- فست فود لاویا

آیا می‌دانستید که “لاویا” به عنوان یکی از نمایندگان برجسته فست فودهای زنجیره‌ای در شیراز شناخته می‌شود؟ این فست فود با محبوبیت بسیاری از مردم، به خصوص به خاطر برگرهای خود، در بین بهترین فست فود های شیراز شهرت دارد. طعم و لذت بی‌نظیر برگرهای لذیذ لاویا، همیشه در حافظه مردم باقی می‌ماند و اینجاست که شما به لذت‌های واقعی فست فود شیراز دست پیدا می‌کنید.یک تجربه شیرین از دنیای فست فود را تجربه کنید.

آدرس معالی آباد: پشت کلانتری، ورودی اول گلدشت
کسایی: بلوار کسایی، نرسیده به خیابان پزشکان
ولیعصر: میدان ولیعصر، ابتدای بلوار پیرنیا، نبش خیابان راهنمایی
پاسارگاد: بلوار پاسارگاد، حدفاصل خیابان پاییز و سراج 
 وبسایت laviaburger.com
لاویا
فست فود لاویا

10- فست فود پینو پینو

از دست ندهید! بهترین فست فود شیراز که با تاریخ بلندش در شهرهای دیگر هم معروف و پرطرفدار است. پینو پینو به شما یک تجربه طعم جدید و شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد.اینجا جایی است که شما به غذاهای خوشمزه‌ای از جمله ساندویچ، برگر، سوخاری و غذاهای ایتالیایی دست پیدا می‌کنید.

آدرسشعبه ۱: ستارخان، مجتمع تجاری بهاران
شعبه ۲: قصردشت، حدفاصل سه راه فلسطین و چهارراه ملاصدرا
شعبه ۳: گلستان، فلکه اول
شعبه ۴: فلکه گاز شیراز
 ساعت کاری11 صبح تا 12 شب
 شماره تلفن 071-32285980

در دامنه‌ی آسمانی شهر شیراز، جواهراتی از بهترین رستوران ها و فست فودهای با کیفیت در انتظار شماست. از غذاهای خوشمزه تا ساندویچ‌های لذیذ، اینجا همه‌چیز برای تامین سیری و لذت شما فراهم است. در این مطلب، با بهترین فست فود های شیراز آشنا شدید؛ جاهایی که طعم و لذت باورنکردنی را با هر لقمه به شما ارائه می‌دهند. پس حتماً این لیست را به برنامه‌ی تفریحی خود اضافه کنید و لحظاتی شیرین از طعم و لذت شهر خوشبخت شیراز را تجربه کنید.

از نظر شما بهترین فست فود های شیراز کدامند؟ لطفا نظرات خود را با ما در مورد این تجربیات لذت‌بخش به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *